Monday 24 December 2012

Cuti-Cuti Malaysia~~


Assalamualaikum....

aiii lama da xmengUPDATE belog ni...da bsawang da.:p bukan apa,mggu lpas quite busy dgn EXAM je...alhmdulillah bleh jwb,strusnya tawakal je...


By the way,ari ni nk cite ckit CUTI-CUTI MALAYSIA ni..yela skrg hjung thun cuti sekolah,so time mcm ni la nk Gathering dgn Familykn..lg mengeratkan silaturrahim...cehh3x..insyallah...btul la tu..
Emm,2weeks ago...aku bcuti wif my Family dkt PORT DICKSON..br kli ni aku bkesempatan nk ikut,bfore this fmily ada jgk pgi,tp time tu aku kat Asmara...ehhh...cilap, Asrama la..hehee...so xdapek la den nk ikut...

Then,tahun ni bpeluang la aku nk join..tu pun lucky sbb mggu tu kat block(class) klau time posting mmg xdpt la nk join...ok nk cite kt mne aku mginap ni,2ari 1mlm je duk kat Hotel Avilion Admiral Cove,Port Dickson...cntik tmpat ni,selesa sgt..so aku suggestkn korg dtg la kt cni ye..cehh..promote la plak..


Ni biliknye..ekslusifkn....


Ni pulak,tempt mknnye...mkn la hang puas2..


Pemandangan time senja..cantik sgt2,jgn plik lak kt sni ada kapal..he3..

plan mmg da lme,jd jgk kli ni nk pgi rmai2..3fmily yg join..best sgt,bru la meriah bwk Rombongan cik Biah..hehe..



Swimming pool..bdk2 suka la,tp yg dewasa pun join jgk..
bdk 'KENIT' ni xktinggalan nk mndi jgk..kemain suka lg dgn air...sjuk ke xsjuk ke die balun jgk..kihkihh..comel je...

P/S: tenangkan fikiran dgn bercuti..:p



2 comments:

  1. wah gi bercuty.. best nya,,
    dah lama tak pergi vacation. nampaknya habis exam kena pg gak la...

    ReplyDelete
  2. hehee...pg jgn xpg..best ble pg rmai2 dgn fmily meriah je rse tau...so plan nk pg mna nnt?

    ReplyDelete